Om oss

Wenche Kirksæther Bendiksby er daglig leder og ridelærer ved Kirksæthers Rideskole. Hun begynte med hest som elleveåring, da familien flyttet opp på

Lunde, og har vært aktiv siden den gang. Hun har over 40 år med undervisningserfaring, og har utenom rideskolen instruert mye rundt om i Norge, på alle nivåer.

Hun er utdannet rideinstruktør ved Talland School of Equitation

i England; i tillegg har hun også tatt instruktørutdanning for islandshest i Norge og Danmark.

Terje Bendiksby er gift med Wenche. Han er pressefotograf og er stadig på reisefot

rundt om i verden. Terje er ingen aktiv hestemann, men er fast sjåfør når vi er ute og reiser med hestene. Han har ansvaret for alt vedlikehold og restaurering av bygningene på gården. På fritiden er han lidenskapelig fisker og har vunnet mange konkurranser innenfor dette. Han tar også imot fisketurister fra hele verden.

Slik finner du oss

Kopier følgende link til nettleseren: Klikk her

Fyll ut: Lundegata 24, 3320 VESTFOSSEN i stoppfeltet og din egen adresse startfeltet.
Lett adkomst:
Bil - Tog - Fly.
1 time med bil fra: Oslo - Hønefoss - Tønsberg - Notodden
1 time med tog fra Oslo. 1t 43 min med tog fra Gardermoen. Et tog i timen.

Utleie

Vi kan tilby delvis eller hel utleie av anlegget vårt for arrangementer. Vi har ridehall på 20x 42m, samt to utendørs ridebaner. Det er overnattingsmuligheter for et tyvetalls personer.

Kontakt oss for et tilbud.